technik Options

Wanna play?

Customize the header!

Test Vertical Rhythm?

موسسه آموزش عالی آزاد قابوسیه

اولین کنفرانس مدیریت تجارت جهانی - اسفند 1394

Images Stylesاولین کنفرانس مدیریت تجارت جهانی - اسفند 1394

وب سایت کنفرانس   www.wbm.onp.ac.ir

محورهای تخصصي اولین کنفرانس بين المللي مدیریت تجارت جهانی WBM

    WORLD BUSINESS MANAGEMENT

1-  کیفیت تولید ، افزایش بهره‌وری، مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه و تعالی سازمانی در شرکت های بازرگانی

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان ، مديريت كيفيت فراگير (مفاهیم و ابزارها)، تعالي سازماني، سیستم های کیفیت، بهره‌وري ، استراتژي تکنولوژي، مدیریت نوآوري، ، سياست‌گذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي ، مدیریت تحقيق و توسعه ،مديريت عملكرد، روش‌هاي حل مساله، شش سیگما

2- رهبری در هولدینگ ها و سازمان های چند ملیتی

رهبري، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاري رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبري سازماني در شرايط بحراني، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تیمی، مذاکره

3- مدیریت مالی شرکت هایبین المللی و اقتصاد جهانی

استراتژی‌های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه‌گذاری خارجی ، ورود سرمایه گذار ، مدیریت مالی شرکت‌ها، شیوه های استفاده از منابع ، اقتصاد جهانی و آنالیز های اقتصادی

5- ، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، ، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

6- مدیریت استراتژیک و نگرش شرکت های سهامی به جهانی شدن

برنامه‌ريزي استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporation، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاري مولفه هاي مختلف استراتژي با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

7- مدیریت بازاريابي ، مهندسی فروش و ارتباط با مشتريان

استراتژي بازار، تحقيقات بازار، بازاريابي بين‌المللي،  بازاریابی خدمات، کانال­های بازاریابی، مديريت ارتباط با مشتريان، تبليغات، قيمت‌گذاري، مهندسی فروش، مدیریت برند

8- کارآفرینی و کسب و کار بین المللی ، توسعه ارتباطات بین المللی 

کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهكارهاي توسعه فرهنگ نوآوري در سازمان ها، موانع توسعه خلاقيت فردي و سازماني، چالش هاي موجود در توسعه سازمان هاي نوآور و كارآفرين، توسعه ارتباطات بین المللی

 

شما اینجا هستید: خانه سایر واحد ها واحد برگزاری همایش و سمینارها اولین کنفرانس مدیریت تجارت جهانی - اسفند 1394